September 28, 2004

Produk ketiga ialah :

Set Penjagaan kecantikan - TRUE WHITENING

"Kompleks pemutihan yang istimewa terdiri daripada rumusan alamiah iaitu ekstrak timun, limau, sohakuhi dan beri yang secara ansuran memutihkan kulit sambil melindunginya daripada menggelap. Sasaran kompleks pemutihan itu kepada bintik hitam menjadikan kulit cerah dan ceria. Ekstrak kupasan oren, pelindung antioksidan yang berkesan menghentikan kesan radikal bebas yang menyebabkan kulit menggelap."Produk ni tidak ada penggelupasan.

Perbezaan penggunaan untuk kulit berminyak dan normal hanyalah pada moisturizer.
Untuk kulit normal-berminyak,: TRV1,TRV2,TRV3,TRV4,TRV5, TRV6, TRV9. (SEKIRANYA KULIT BERJERAWAT, JANGAN GUNAKAN TRV9)
Untuk kulit normal-kering,: TRV1,TRV2,TRV3,TRV4, TRV5,TRV6, TRV8 DAN TRV9

Cleansing Emulsion (TRV-1) – RM19.90 utk 140gm

Susu pembersih yang begitu “ ringan dan selembut baldu” menanggalkan solekan dan kotoran dengan serta merta. Mengandungi asid tidak keras untuk pembersihan sempurna.

Cleasing Gel (TRV-2) – RM17.90 utk 75gm
Gel pengaktifan-air menanggalkan kotoran dengan begotu terperinci. Mengandungi vitamin C dan ekstrak akar mulberi untuk mempertingkatkan ketelusan dan kecerahan warna kulit anda.

Toning White (TRV -3) – RM19.90 utk 140ml
Penyegar pemutih bebas alcohol dirumuskan dengan sulingan hazel dan estrak timun berkesan memutihkan kulit. Bantu menanggalkan permukaan kulit kering, menyerlahkan kulit anda selicin bak porselin

Skin Repair Serum (TRV-4) – RM19.90 utk 20gm
Glikoprotein berprestasi tinggi mempertingkatkan keupayaan kulit membaik-pulih kesan kerosakan UV dan alam sekitar. Serum ini membantu menyempurnakan kulit melalui ramuan pemutihan kompleks yang alamiah dan berkesan

Eye Countour Cream (TRV-5) - RM22.90 utk 20gm
Rumusannya yang mengentalkan kulit merangkumi vitamin dan botanical alamiah, mengurangkan bulatan hitam, bengkak dan garis halus di zon mata.

Whitening UV Protector (TRV-6) – RM19.90 utk 30gm
Krim pelembap tanpa minyak untuk perlindungan UVA, UVB dan “ Infra-red”. Mencegah pembetukan bintik hitam dan kulit dari menggelap.

Whitening Revitalizer (TRV-8) RM17.90 utk 30gm
Kompleks pelembab bertenaga dengan kesan pemutihan dan pelembapan. Paduan ekstrak akar mulberi dan vitamin memutihkan kulit dengan ketara.

Whitening Cleasing Mask (TRV-9) – RM22.90 utk 75gm
Masker berkesan untuk menanggalkan kulit permukaan yang kusam dan mati, seterusnya memberikan seri wajah ceria. Kawal kesan kerosakan dari matahari dan menghasilkan kulit cerah.

Penghantaran melalui POS LAJU adalah percuma.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

JOM JERIT
Name :
Web URL :
Message :
smileys